WYCIECZKA DO MUZEUM W RYBNIKU GRUPY „ŚMIESZKI”

23 listopada w poniedziałek pojechaliśmy autobusem miejskim na wycieczkę, na lekcję muzealną do Rybnika. Pogoda dopisała, świeciło słoneczko, tylko mrozik lekko szczypał w policzki. Przywitała nas mila pani przewodnik, która zaprowadziła nas na piętro do starej kuchni. Kiedy rozsiedliśmy się wygodnie popłynęła opowieść jak to się kiedyś mieszkało, prało, prasowało, czym bawiły się dzieci. Wszystko oczywiście poparte było starymi eksponatami. A „Śmieszki” słuchały i zadawały pytania. Widzieliśmy też stroje , w których chodziły dziewczyny, panie i panowie dawno temu. Potem czekała na nas niespodzianka. Zeszliśmy na dół do piwnicy, która wyglądała jak kopalnia. Tam oglądaliśmy pokłady węgla, strój roboczy górnika, kapliczkę świętej Barbary no i…. spotkaliśmy Skarbnika, który mruczał coś pod nosem. Na koniec podziękowaliśmy za super lekcję i pomaszerowaliśmy na przystanek autobusowy.

Polecamy newsletter informacyjny Urzędu Miasta Radlin. Rejestracja nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji, w każdym momencie można zrezygnować
z subskrypcji.

Na stronę Urzędu Miasta Radlin zaglądam:

Codziennie
Co kilka dni
Raz na kilka tygodni
Prawie wcale
wcale

Obowiązujące zasady dot. przetwarzania danych osobowych (w tym informacje dot. Inspektora Ochrony Danych) publikujemy na stronie internetowej pod adresem https://radlin.pl/zpdo